2de reisverslag :D - Reisverslag uit Les Mathes, Frankrijk van Zoë Zegers - WaarBenJij.nu 2de reisverslag :D - Reisverslag uit Les Mathes, Frankrijk van Zoë Zegers - WaarBenJij.nu

2de reisverslag :D

Blijf op de hoogte en volg Zoë

26 Mei 2014 | Frankrijk, Les Mathes

Hallooooo iedereen!!! Het is alweer een tijdje gelden dat ik het eerste deel van mijn blog heb geschreven. Mijn excuses daarvoor ik heb het gewoon erg druk hier, ook al was het qua kinderen deze week rustig. Vorige week was het hier echt super mooi weer. Daardoor heb ik een beetje bij kunnen kleuren. Omdat er niet elke dag kinderen, of eigenlijk maakte het niet uit we deden het toch wel, hadden we zo’n beetje elke dag een watergevecht tussen het animatieteam. Het begon altijd heel aardig met waterpistolen maar al snel ging het over naar grote waterballonen en zelfs emmers met water. Ook binnen was je vrij snel niet meer veilig. De enige oplossing die je dan hebt is om gewoon altijd een bakje water mee te hebben zodat je gelijk terug kan gooien.
Er word hier heel hard geoefend aan shows en dat is super leuk om te doen. Het is soms wel lastig als je veel aangeleerd krijgt op een dag en je dat en alle andere dansjes de volgende dag weer moet doen.
Op mijn vrije dag ben ik boodschappen gaan doen met een Nederlands meisje uit mijn team. We kwamen toen een Macdonalds tegen en moesten er natuurlijk even stoppen. Daar had ik voor de eerste keer in 3 weken internet op. En omg wat een inbox. Na de heerlijke kipnuggets zijn we doorgereden naar een mega groot “winkelcentrum”. In het winkelcentrum hadden ze een giga supermarkt.
Mijn eerste maand weg is al bijna aangekomen en er komen nu eindelijk Engelse mensen aan. Het is vrij lastig om met kinderen te praten als je ze niet verstaat.

Ik ben nou al 2x in het mascotte pak gezeten en heb nog niet tegen kinderen aangelopen. Wel tegen een tafel en tegen een hek maar dat valt op zich nog mee.

Er zijn best veel Engelse kinderen en dit maakt het echt super leuk. Het is veel makkelijker om contact met ze te maken en ik kan gewoon praten met ze. Ik vind het leuk om te zien dat ondanks je een andere taal spreekt dan normaal, Engelse kinderen je gewoon kunnen verstaan. Ondanks dat de week vandaag pas begonnen is, is het nu al een van de leukste weken. maandag 26 mei 2014 was ik de halve dag vrij. Ik ben meegegaan met mijn huisgenoot en 2 teamgenoten naar het vliegveld. Daar hebben we de vriend opgehaald van mijn teamgenoot. Daarna zijn we doorgereden naar de supermarkt. Supermarkten zijn hier echt ongelofelijk groot. Het schiet me net te binnen dat ik vergeten ben kipnuggets te halen. Wel heb ik Nutella gehaald. Ik heb me zo lang mogelijk ingehouden maar nu lukte het toch niet. Dan maar bij de te dure supermarkt halen. Woensdag hebben we met zijn alle een barbecue met het hele team en nog een paar andere. Ik zal elke dag proberen iets op te schrijven en dan een week later op mijn blog te zetten. Maar waarschijnlijk gaat dat totaal niet lukken.

Tot de volgende keer!!

  • 28 Mei 2014 - 10:11

    Leohopstaken:

    Zoë ik heb je verslag gelezen ik vond het fantasties




    Ome Leo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zoë

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 2896

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 31 Augustus 2014

Stage Siblu Frankrijk

21 Februari 2014 - 09 Maart 2014

Stage Oostenrijk hulp skileraar

Landen bezocht: